EDICIÓ ESPECIAL COVID-19

DIRECTOR: JOSEP MARIA CASTELLS BENABARRE
EL PERIODISME OPTIMISTA DE CATALUNYA ®
Dilluns, 26 Juny 2017 19:17

La NASA diu que està a punt de descobrir vida extraterrestre

Escrit per

"Tenint en compte les diferents activitats i missions que avui estan buscant, específicament, proves de vida extraterrestre, puc dir que estem a punt de fer un dels descobriments més profunds i sense precedents de tota la història".

Aquestes paraules, pronunciades el 29 d'abril passat per Thomas Zurbuchen, administrador Associat del Directori de Missions Científiques de la NASA, davant el Comitè de Ciència, Espai i Tecnologia de la Cambra de Representants dels Estats Units, deixen poc lloc per al dubte. La NASA , en efecte, sembla estar més convençuda que mai que "la gran notícia" no trigarà a arribar.

En la seva declaració davant el comitè del del Congrés nord-americà, que es pot veure en aquest enllaç , Zurbuchen va explicar, entre altres coses, que avenços com el recent troballa d'hidrogen a la lluna de Saturn Enceladus , o els prometedors resultats del Telescopi Espacial Hubble en la seva anàlisi dels oceans de metà de la lluna Europa, a Júpiter, o els resultats del rover Curiosity a Planeta Vermell, "que ha trobat evidències que Mart va tenir en el passat la química adequada per sustentar els ingredients de la vida", són signes més que evidents que estem "més a prop que mai" de descobrir vida fora del nostre planeta.

"La recerca de vida en altres llocs- va dir Zurbuchen en el seu declaració és un assumpte interdisciplinari i en el qual la col·laboració és una necessitat. Per participar plenament en aquesta recerca, és necessària la convergència d'àrees com la biologia, la heliofísica, les Ciències de la Terra, l'astronomia, les ciències planetàries i la recerca astrofísica de planetes similars a la Terra que poguessin donar senyals de vida. Junts, els investigadors de tots aquests camps estan explorant una de les majors qüestions del nostre temps ".

Darrera modificació el Dilluns, 26 Juny 2017 19:25
Josep Maria Castells

Tinc 30 anys. Lleidatà d'arrels balaguerines. Sóc persona de solucions, urbanita, entusiasta i amb ambició. La meva passió és el periodisme, la sociologia, la filosofia i les ciències polítiques. Sóc emprenedor i activista sociocultural. M'interessaria poder participar en esdeveniments i mitjans de comunicació.

M'agrada la informàtica, el màrqueting, la política, el personal branding, les relacions públiques i les empreses. Els meus hobbies són tenir cura meves amistats, la ràdio, els restaurants, les tecnologies i la moda.

✅Tinc aspiracions en la meva vida i els meus valors o aptituds principals en el treball són la persistència després de l'objectiu, la capacitat d'automotivar, l'empatia, el treball en equip, entusiasme, creativitat i el #optimisme

✅El meu lema a la vida és OPTIMISME. Sí, sóc optimista. No sembla útil ser qualsevol altra cosa.
Tinc una actitud positiva davant la vida que m'omple de valor al meu i als altres.

✅Compto amb el títol de "Digital Màrqueting i Community Manager". Em considero una persona creativa, sincera, sana, esportista, persistent, ambiciosa, empàtica, perfeccionista i filantròpica.

✅He participat en "Espejo Público" d'Antena3, a Onda Cero a "Nits de ràdio", a la taula rodona de «Els mitjans locals en l'era global» l'any 2016 a Lleida. Finalista VII edició de Premis Lleidatans de la Jove Cambra Internacional.
M'agradaria poder treballar en empreses audiovisuals i de periodisme com ara CCMA, Onda Cero, Grup Godó, CADENA SER, Grup Flaix, RTVE, Atresmedia, Mediaset, Grup Prisa i altres companyies d'humor, com El Terrat i Minoria Absoluta.

✅Em sento molt identificat amb multinacionals com Mediamarkt, Google, Facebook, Samsung, IBM, Amazon i Microsoft.

He estat vinculat en política però m'he adonat que el millor és la diversitat. És a dir: sé recollir la part bona de cada ideologia. He col·laborat amb entitats locals i ONG.

✅Las persones que més admiro són Bill Gates, Andreu Buenafuente, Pedro Sánchez, Sandra Golpe, Matías Prats, Marta Flich, Susanna Griso, Xavi Gabriel, Andreu Buenafuente, Sergi Domene, Marta López, Leo Garriga, Elon Musk i José Luis Cordeiro.
He publicat més de 500 articles en premsa de paper. Tinc 4 recomanacions professionals.

No ho dubti i contacti amb mi via MD o @oficialcastells des de Facebook, Twitter i Instagram. Acredito 4 recomanacions de professionals al meu perfil.
?WhatsApp de treball ➡️ 657.675.525
Estic actiu a Facebook, Twitter, Instagram i WhatsApp.

M' ajudes a fer realitat els meus somnis
Segueix-me @oficialcastells o contacta amb mi ara mateix!

www.elmercadal.cat